T O P
TheBipolarBaker

MY GOD HIS SADNESS WHEN HOLDING IT WITH HIS HORN.


Tsharpminor

“Please fucking make it a ball again Margaret!!!”


[deleted]

[удалено]


starlightkiwisong

And ear scratches


WeezySan

I would have run faster than Forest Gump and stopped that ball from hitting the fence.


Franican

You wanna get between them horns and a barbed wire fence now? Ok hahaha


MoonCato

I don't think it hit the fence ... I think he gored it


sprxce

"What the deinflating fuck is this, MOM"


KMac243

Further proof that cows are just giant dogs.


Burrito-Coverings

That’s how I feel about horses.


KeyDox

Or Zebras


MartinHasNothing

Or chickens


Human_Camp

Or giant dogs


AgitatedBarracuda268

Or dogs


whooo_me

Big if true.


[deleted]

[удалено]


TheDownvotesFarmer

Zebras are assholes... https://www.earthtouchnews.com/natural-world/animal-behaviour/disturbing-footage-shows-male-zebra-attacking-a-young-foal/


Gyvon

Same with Rhinos


rolandtgs

Aww, that's so sad.


Muppetude

Like Simba trying to wake his dad up.


SisterLilBunny

Damn, right in the feels.


CrystalQueen3000

Oh my heart. His little flips of the limp ball made me sad


HuskerHurricane

This is from Ima Survivor Sanctuary! This looks like a really old video but from my understanding Tex popped several balls that were donated.


Sudden-Fish

"FIX PLZ? NOT DUN KILLING"


catG123

Awwwwww… he was having so much fun:(


_Ki11UMiN4Ti_

That lil rage as he flings it to the ground at the end


benrahmaisgod

Who knew they loved rubber balls


akolman4

My heart!!


KeyDox

Y'all get it wrong. He isn't sad about it, he is bragging that he killed the threat and lifts it with his horn to assert dominance


Sjdillon10

Rookie mistake. Anytime you give a pet a toy you gotta get 2 cuz they will break it. I’ve got a pitbull and he managed to snap a deer antler in half accidentally. Also ripped tug of war ropes and bit through tennis balls. Gotta have 2 so they keep having fun


JournalistKane

Its all good guys. Saw this post before. He got a new ball afterwards :)


Artikzzz

Pog


JournalistKane

What means pog?^^


[deleted]

[удалено]


Shpooodingtime

Are you reposting other people's stuff and then stealing The top comment from the previous post forgetting to switch accounts and posting it as your primary account?


imyourforte

The Karma crop is coming in nicely this year.


The-Real-Catman

Smells fishy


[deleted]

[удалено]


Shpooodingtime

Yeah I think that's basically it. I know a lot of subreddits make you have a minimum amount of karma, once they get that then they can spam malicious links until their account is pulled rinse/repeat


JTGPDX

A great big foam rubber ball. One that the fence won't bother.


Admirable_Success732

Awwww. I feel unexpectedly bad for him.


Grogosh

And his day is ruined.


boniemonie

The look on his face: priceless!!!


NoMoassNeverWas

SOMEONE REPLACE THE BALL! I can't look, it's so sad!!! 😭


Hamnetz

get tex another ball and i mean right now damn it


mrzman_bigz17

Awww. He's sad now. Get him a Jolly ball


sweetbunsmcgee

i cri evrytiem


UltimateBlackDragon

Poor guy


Glenuendo

u/savevideobot


greycaribou9

What a roller coaster of emotions


Sp4ceh0rse

Poor Tex.


TheProphetOfMusic

NOOOOOOOOOOOOOOOO


judahrosenthal

Big dog sad


American___

How many of you have been within 10 feet of a bull?


useles-converter-bot

10 feet is the length of 13.79 Zulay Premium Quality Metal Lemon Squeezers.


kolobok2020

A longhorn named Tex! I need one!


[deleted]

Aw the poor thing is so sad!


Yh44N

Sadge


Wimbleston

That boy needs a better ball


Artikzzz

Actually made me sad


StevieRaveOn63

If there's a way, I'll donate toward getting him another one... or few.


epicfumble

Cute animal video that makes you feel like shit oh yay a whole new thing..


Gyvon

Poor Tex


robmac550

They need to make some rubber tips to put on his horns before he goes out to play ball.


International-Pick85

GET HIM A NEW ONE


purju

poor thing. moo moos deserve to have some fun too


geestephani

Awww. Poor guy


Mortimer_and_Rabbit

Tex needs a foam ball.


andreas_peter_pfundt

There were 69 comments before I wrote this.


DaveyOfTheSea

This made me more sad than I wanted to be.


SackOfCats

Better with sound. Why u do this


Longschlongjoe

:( petition to get him a new rubber ball


aeolum

Aw poor guy 🥺


cookaik

This is sad!! You have to repair it please!


HoochieKoochieMan

Don't. Stop. The. COW! He's having such a good time, He's having a BALL!