T O P
LunaLepidoptera

He looks like he's going to take skyrim back for the nords


Dracula101

Ulfric Giovanna


devilscry3

...has a dream


Doowopado4827

I was thinking Rolof Giovanna


IamaWeebandgamer

Ralof* 😡


estranged_uncle_jhon

Yea he does look like that Skyrim dude


LunaLepidoptera

Skyrim crusaders


antakanawa

I got more Balgruuf vibes off of this tbh


Left_Benefit_6995

Nah he’s looks like the jarl of whiterun


[deleted]

on my knees begging for an older diavolo


LuxuryConquest

Isin't he like 33 already?


tvtango

Elder Doppio


LuxuryConquest

I'm pretty sure he would look like a not-so intimidating Diavolo.


SmileyMelons

Especially after so many loops


wananoo

Doo-roo-roo-roo 🐸


[deleted]

well yeah but still like imagine him with a manbun and a beard idk food for thinking thought


woomybii

33 isn't old lol


LuxuryConquest

I mean yes, but i don't think people are asking for eldery Diavolo.


woomybii

Age 50-55~ is considered "older" usually, and can still be grounds for an attractive older character. Yakuza is proof!


LuxuryConquest

Neat!, you are right.


SweetRobot08

Also Kazuya Mishima, who is almost 50.


notlikethesoup

There are ages above 33


LessOfAnEndie

He would look the exact same


BATKAMARRI13

Giorno Of Rivia, Geralt is no more. Omg i never got this many likes before


Few-Transition-9417

He looks like a Swedish lumberjack who got his hair done by his daughter


EdgyOtaku

Sounds wholesome


Saeteinn

.....why does Giorno look like Thor


MuGiWaRaWaRa

he's already muscular and blonde in part 5 with long hair , I can see him growing to look more like Thor


Saeteinn

Just saw this one and I was like....Thor with GER, that's oddly terrifying haha


CuddleSpooks

Thiorno


Saeteinn

Canmon.


BenjaminVentus

I love your stylistic choice so much!!! ♡


[deleted]

[удалено]


redditor_pro

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT5cnRpLiFaKvhkXgUH4h5jub0eRQctOKTS_A&usqp=CAU


I_am_a_Victor_simp

WHY DID I CACKLE


Brb357

What messed up a grown ass mob boss so much that he's crying?


ScAr_wlvrne

The end of [insert JoJo part here]


Mr-Dr-Pear

His pet turtle died.


a1001ku

Great. Now I'm crying.


Brb357

This is definitely the best one so far


AyoRobo

His daughter's wedding.


MuGiWaRaWaRa

He forgot to turn off the oven


Hookahfinch

Amazing, I love it!


ReadinBeforeMemin

Idk why this is funny to me but the art is pretty great


XenoMaker

#general Kenobi


aneeshhgkar

Hello there


GVR_31897

Im impressed by the art


Nilt_PL2

The man who healed the world Big boss


zackles007

But couldn’t heal the ones closest to him…


420_E-SportsMasta

Venom Giorno- a hero denied his homeland


Starnight12

Mans about to find out he can shout from a dragon


quattro100

La Squadra next? 🤞🏽


[deleted]

YES PLEASE OP


Skindiacus

fantastic series


jakule17

He looks like Sam Ryder


SethFr3kingRollins

I like it but for some reason I think of Thor in the Witcher 🗿


turtle428_

Have you considered doing the crusaders?


Nefariouscryptid

I could do a couple of them


TuxidoPenguin

I can’t choose which is my favourite between this, Narancia and Fugo.


Nefariouscryptid

Personally for me mines Fugo, Giorno being close to first


SXAL

I though he has a running nose, lol


AlmightyShacoPH

Giorno when the Joestar genes finally kicks in.


Cynical2DD

I don't think Giorno would grow a beard. He doesn't have the features.


Nefariouscryptid

Features?


Morangatang

Well, he is half-japanese half-british. And his dad(s?) we're both remarkably free of any facial hair. I just don't think he has the genetics to grow a beard that thick.


Nefariouscryptid

Maybe he got lucky 🤣🤣 or he used golden experience to grow it


Dexiel

Could be East Asian thing.


Cynical2DD

Yeah


Nefariouscryptid

I’m just asking for clarification I don’t know what u mean by features


Cynical2DD

He doesn't have favial features that would result in him looking like a Nord Giga Chad. He's DIO's boy, who doesn't have beard face


Nefariouscryptid

None of the main characters other than Joseph have a beard but I’m sure they can grow one if araki wanted to


Hurmii

Jonathan might have had one if he'd lived. His dad George l had one after all.


datdeptraibodoiqua12

or use GE to plant beard into his face


LuxuryConquest

Dario had a beard and George Joestar 1st had a mustache.


Cynical2DD

Sometimes kids don't inherent some traits from their papa


LuxuryConquest

While i'm aware of that, i don't see why this would be the case.


Cynical2DD

Because I look at Giorno and DIO and they don't look like they'd be into Beards


tvtango

Yeah sometimes they skip a generation even, this being an excellent case.


LargeBigHuge

it could skip a generation


NovaStarLord

I look at Dario and I think maybe it was good for DIO not to age past his early 20's because them Brando genes might have given him male pattern baldness.


LuxuryConquest

That is pretty much my headcannon, had Jonathan not found out about Dio's plan to kill George he would have become a rich lawyer with balding problems.


Th35tr1k3r

Reminds me of Salvatore Ganacci


CaseOptimal9368

Chad Gio🏵


YoydusChrist

Did you use the Metal gear solid V box art as a reference?


Nefariouscryptid

Nope but that’s a good idea. Haven’t played the games but I’ve been wanting to


CaptainBird797

Why, yes, I took down an entire drug trafficking operation at 15 years old, how could you tell?


minecraftoyoyo

Damn, thor love and thunder looking great


Not-A-Marsh

What a chad :O


melodie1602

Giorno the Tiger King :D :D


Alarid

I wonder if he can age. Or would he just replace everything with knick knacks.


ALoyalRenegade

The way his face looks way more rugged shows that he’s seen some shit. I like it.


ProfessorEscanor

Is he played by Chris Hemsworth? I'm okay with this


Delicious_Ad_1996

That looks like obi wan Kenobi with blonde hair, but great art nonetheless!


Adrius103

He looks like Obi Wan Kenobi in the precuels


FloSalmon

Loved the entire project, out of all of them fugo is my favorite I think


NeutralFrog

VICTORY ROLLS FTW!


ArmoredCorn89

Is the older version of Bruno just a skeleton?


SiomarTehBeefalo

Thorno


Specific_Low_3012

Thorno Giovanna


BlackWasTaken_

He won, but at what cost?


SamisKoi

Thorno Giodinson


Win090949

Jørno


PolarityMemer

Could do La squadra next


wafflezcol

Kinda looks like Marvel’s thor


X-gon-do-it-to-em

Giorno in part 5 had learned to never cry, just to sit there and shake in fear because crying would only bring him trouble. Older Giorno has matured and recovered from his trauma to learn how to cry again. Incredible art, thank you


Optical-occultist

Hey, you, you’re finally awake


FilipRebro

King Theoden?


Altaccountforbrupper

Giorgius giovania


BreakfastOk7372

Chad


dark_blade11

Giorno Dioson


Edwanp

Very chad


Otherwise_Month_2788

He look like Thor


420_E-SportsMasta

It’s like a mixture of Giorno, Geralt of Rivia, and Venom Snake Giorno of Rivia- a hero denied his homeland


Lumixxor

Idk why, but it gives me aqua man vibes


Darth_Pal

Obi Wan Giovanna


Qadeeb1337

Gigachad


Jealous_Self1992

Thought this was a mashup Between Thor and Aquaman for a sec


The_Meme_Dealer

He looks like he is gonna fuck a prostitute and then kill the villages monster in the woods that has been killing their kids for years.


Lumpy-Job4827

Giorno looks like Triple H


coltonious

This guy a motherfuckin stormcloak?


WestchesterJ

Chad


SuperStingray

Ending Passione to start Outer Heaven


MHUNTER12345

He looks like an older Canute from Vinland Saga.. which is coincidentally also voiced by Kensho Ono, Giorno Giovanna


BigChungusOP

You have determinazione


Tamagoth

Golden jesus


LargeBigHuge

obi wan kenobi lookin headass


[deleted]

[удалено]


Nefariouscryptid

Nooo 🤣🤣


El_Corbanosky_8

Joking slander aside great arts btw.


smr120

That's...not how tears work. ~~Also I'd be surprised if he would grow much of a beard, being half Japanese.~~ Edit: mixed up Japanese facial hair trends with somewhere else I can't remember. My bad.


Nefariouscryptid

I don’t care about tear physics I just added them cause they look cool. Also Japanese men can grow full beards. And since he’s half white that also adds onto it


DanielDanvers

D̶i̶d̶ t̶h̶i̶s̶ g̶u̶y̶ j̶u̶s̶t̶ s̶a̶y̶ j̶a̶p̶a̶n̶e̶s̶e̶ p̶e̶o̶p̶l̶e̶ c̶a̶n̶t̶ g̶r̶o̶w̶ b̶e̶a̶r̶d̶s̶? Edit : ah OK makes sense


maboroshi999

Lmao Japanese guys are the ones who can grow the thickest facial hair from east asia, second coming Chinese but not to the same extent.


aftocheiria

Obviously this is very impressive work but Why his eyelid crusty? 😆