T O P
Leviathan56

They want someone to love them


crappydaysx

dont they have families


Tostowisko

There are families without love tho


Gobbo_lover1337

Its not the same


crappydaysx

yeah its worse


Gamer_Bishie

No, they want someone to love and fuck them.


Leviathan56

That too


minnuk

i guess its nice having someone that truly cares about you lol


crappydaysx

i dont think so


Big_hamburger_R

Because love and affection and cute dates and cuddles


crappydaysx

probably they just want to be validated they only see value in whether or not they have a gf or a bf or not


A_mystical_idiot

Because reasons


crappydaysx

because they wanna fit in and fulfil this fantasy of a relationship


Mazino_D_Asce

So you believe that people who are in a relationship are doing it because they want to fit in?


crappydaysx

no i think people who pine for an SO like the people on this subreddit do just want to fulfil a fantasy


Mazino_D_Asce

Can you elaborate on what you mean by that?


crappydaysx

they dont really care about the responsibilities of having a relationship they just want to feel validated cuz they dont have any self worth kinda like you


Mazino_D_Asce

What about me? What about my relationships?


crappydaysx

8 days and then renew right


Mazino_D_Asce

I don't get it


Mazino_D_Asce

Oh I get it. Well I don't particularly renew the girls I go out with. I only do things with 1 (my gf).


GjonsTearsFan

Loneliness, horniness, not getting enough attention from friends/family, wanting to start a family someday, jealousy of friends/family and how they have a bf/gf and you don’t, judgement from friends/family, etc.


crappydaysx

doubt its any of those things


GjonsTearsFan

I think these reasons are probably a significant portion of their reasoning, there’s always specific individual reasons, too, though. Why do you think it is?


crappydaysx

idk cuz they probably have no self worth snd think a girlfriend or a boyfriend can fix that


Slow_Possible6443

Societal norms. Also hormones probably


crappydaysx

yes


ohFlappyoh

I’m not, 19 and never had a relationship. It would be nice but it’s not something I need


Slow_Possible6443

Same. Exactly same.


crappydaysx

good all these freaks making me feel weird for liking being alone


drakeswhitebrother

Horny redditors that don’t go outside


Oof-M8

They feel like it will fulfill them and make them happy.


crappydaysx

yes which is very bad


Oof-M8

Fr if you cant be happy by yourself a significant other won’t do that for you


crappydaysx

exactly!!


Dirty_Plate_

I believe it's a combination of societal expectations, and social media/movies changing people's perception of love and giving people unrealistic expectations.


crappydaysx

yes youre exactly right i think


[deleted]

[удалено]


crappydaysx

not likely


[deleted]

Bro you are on r/relationship_advice


crappydaysx

there are other relationships Lmao this is exactly what im talking about ur peanut brain cant even insult right


[deleted]

Ah yes, cuz most of the people on that sub arent there for bf-gf relationship


crappydaysx

jeez did it hurt your head thinking that much? people who go there usually already have boyfriends or girlfriends and thwyre for advice on that relationship not how to get a bf or gf you going for a record? dumbest asshole on reddit?


[deleted]

Ad hominen, cant win so attack me personally, good try


[deleted]

[удалено]


[deleted]

>i dont need to win you look like an idiot lol Bitch ur avatar looks like it got hit by a fucking unicorn fart


crappydaysx

talking abt ad hominem blah blah while youre literally trying to insult my damn reddit avatar like i give a fuck about it 😭


[deleted]

Bitch u insulted me before


crappydaysx

i like insulting you its fun you take it like a little bitch


ItsaCommonThingNow

To make the pain of loneliness hurt less.


crappydaysx

corny af


ItsaCommonThingNow

True


cycling-exasperation

Dunno. It’s not something I can comprehend but someone feel free to answer lol.


crappydaysx

thanks for chiming in then we really appreciate it 🙄 narcissist


Gipsy853

Exactly, who needs a partner when you have chocolate milk?


crappydaysx

and coffee


NoSquirrel9647

Exactly


[deleted]

[======](https://i.imgur.com/wTYFcVz.png)


gh0st241

They want to feel like someone values them for them. Plus cuddles ☺️


Soupy_8

Love is a good drug


Mikegaming202

I want someone that actually listens and understands, as well as if they need me im there for them, also I want someone to love me as much as i love them


crappydaysx

youre 14 you dont know a single thing about love


Mikegaming202

I probably know more than most people on this sub, I've had a 2 year relationship from 12 to 14,


Gamer_Bishie

Would like to ask; are you asexual?


crappydaysx

no im straight


Gamer_Bishie

Oh. Well, if you want my response, it’s probably because they haven’t eaten a lot of soybeans (that’s meant to be a joke).


crappydaysx

youre not very good at jokes are you


Gamer_Bishie

Sorry.